Reklamácia v záručnej dobe
Všeobecné informácie
S cieľom dosiahnuť vašu úplnú spokojnosť ponúkame len kvalitný tovar, pri ktorom sme plne presvedčení o výhodnosti pomeru ceny a kvality. Ak sa aj napriek tomu vyskytne dôvod k reklamácii, postupujte podľa nasledujúcich bodov, aby reklamácia mohla byť vybavená čo najskôr.
V každom prípade sa snažíme nájsť také riešenie, ktoré vám bude vyhovovať.
Kontaktné údaje Reklamačného oddelenia
AUDIO PARTNER s.r.o. - Kytary.sk
Reklamačné oddelenie
Mezi Vodami 23, 143 00 Praha 4 - Modřany, Česká republika
Poškodenie pri preprave zásielky
Kupujúci je oprávnený pri prevzatí skontrolovať stav zásielky a odmietnuť prevziať neúplné alebo poškodené zásielky. Ak kupujúci aj napriek tomu až po prevzatí zistí, že zásielka je poškodená, je povinný bez zbytočného odkladu informovať predajcu e-mailom (uvádzajte meno, č. objednávky a opis poškodenia). Reklamačné oddelenie zaistí čo najrýchlejšiu výmenu.
Chyba pri prvom použití výrobku
Ak sa chyba prejaví pri prvom použití výrobku, najneskôr však do 3 dní od predaja, predávajúci poskytuje rýchle riešenie reklamácie výmenou za nový bezchybný kus pri splnení všetkých nasledujúcich bodov:
- Tovar nie je viditeľne použitý a je zrejmé, že chybu nespôsobil kupujúci.
- Daný tovar je na predajni alebo sklade (výmena inak nie je možná).
Reklamácia v záručnej dobe
- Kupujúci je povinný podať predajcovi oznámenie o chybách (reklamáciu) bezodkladne po tom, ako chyby zistil.
- Podmienkou prevzatia reklamácie je, aby bola uplatnená v záručnej dobe, ktorá je 36 mesiacov.
- K reklamácii je potrebné predložiť doklad o kúpe, ktorý zároveň slúži ako záručný list.
- Predávajúci nenesie zodpovednosť za škody vzniknuté neodborným používaním výrobku ani za škody spôsobené vonkajšími udalosťami a chybnou manipuláciou. Na takéto chyby sa záruka nevzťahuje.
- Záruka sa nevzťahuje na bežné opotrebovanie veci (alebo jej dielov) spôsobené používaním. Kratšiu životnosť výrobku nemožno považovať za chybu, nie je teda dôvodom k reklamácii.
- Ak si kupujúci uplatní právo z chybného plnenia, predávajúci mu v písomnej forme (e-mailom) potvrdí, kedy právo uplatnil, ako aj vykonanie opravy a dobu jej trvania.
- Predajca sa zaväzuje opraviť alebo vymeniť chybný tovar najneskôr do 30 kalendárnych dní od doručenia reklamovaného tovaru a informovať kupujúceho o vybavení reklamácie e-mailom alebo telefonicky.
- V prípade reklamácie hradí náklady na odoslanie tovaru na reklamáciu predávajúci. V tomto prípade je nevyhnutné, aby kupujúci doložil daňový doklad za prepravu tovaru na reklamáciu.
Postup pri reklamácii
Prajete si zaslať tovar na reklamáciu na náklady spoločnosti Kytary.sk?
- 1. Tovar starostlivo zabaľte.
- 2. Prostredníctvom odkazu dpd.cz/kytary objednajte vyzdvihnutie cez spoločnosť DPD. Do poľa poznámka v druhom kroku formulára prosím uveďte dôvod vrátenia tovaru a číslo bankového účtu pre vrátenie peňazí alebo názov či kód tovaru, ktorý vám pošleme ako výmenu za vrátený produkt.
3. Na výber máte dve možnosti:
- a) Vyzdvihnutie kuriérom DPD na Vašej adrese vo vybraný deň (maximálna obvodová dĺžka balíka je 300 cm, najdlhšia hrana 170 cm, maximálna hmotnosť balíka 31,5 kg).
- b) Zanesenie tovaru na výdajné miesto siete DPD Pickup, v ktorom umožňujú vrátenie balíkov, viď dpdgroup.com (maximálna obvodová dĺžka balíka 250 cm, najdlhšia hrana 100 cm, maximálna hmotnosť balíka 15 kg).
- 4. Počkajte na príchod kuriéra, alebo zaneste balík na výdajné miesto.
Je tovar, ktorý chcete reklamovať, nadrozmerný?
- 1. Vyplňte elektronický reklamačný formulár a pošlite ho spoločne s dokladom o zakúpení, vašou adresou a preferovaným dátumom vyzdvihnutia na e-mail . Dátum vyzdvihnutia prosím stanovte s odstupom niekoľkých dní dopredu, aby sme stihli vyzdvihnutie tovaru objednať.
- 2. Tovar starostlivo zabaľte.
- 3. Naši operátori alebo priamo dopravca vám potvrdia dátum vyzdvihnutia zásielky.
- 4. Počkajte na kuriéra a odovzdajte mu tovar.
Prajete si zaslať tovar na reklamáciu iným dopravcom na vlastné náklady?
- 1. Vyplňte elektronický reklamačný formulár a pošlite ho spoločne s dokladom o zakúpení, vašou adresou a preferovaným dátumom vyzdvihnutia na e-mail . Dátum vyzdvihnutia prosím stanovte s odstupom niekoľkých dní dopredu, aby sme stihli vyzdvihnutie tovaru objednať.
- 2. Tovar starostlivo zabaľte a odošlite na našu adresu:
AUDIO PARTNER s.r.o. - Kytary.sk
Reklamačné oddelenie
Mezi Vodami 23, 143 00 Praha 4 - Modřany, Česká republika
Email:
Pri odosielaní tovar dôkladne zabaľte. Za prípadné poškodenie počas prepravy nenesie predávajúci zodpovednosť.
Tovar neposielajte na dobierku. Takéto zásielky nemôžeme prijať.