Ladíme cookies

Cookies sú malé súbory, ktoré sa pri návšteve webových stránok ukladajú na rozličné účely do zariadenia, z ktorého na naše stránky vstupujete. Ak súbory cookies povolíte, prebehne vaša návšteva na webe Kytary.sk vždy v dokonalej harmónii s vaším očakávaním.

Centrum predvolieb súborov cookies

Nutné cookies – Tie, ktoré sú nevyhnutné na chod e-shopu

Tieto súbory cookies sú pre nás niečo také, ako sú pre hudobníkov hudobné nástroje. Bez nich vám, skrátka, nemôžeme poriadne hrať. Aby ste mohli využívať kompletné služby nášho webu, musia zostať tieto typy cookies zapnuté.

Analytické a funkčné cookies – Tie, ktoré potrebujeme na vyhodnotenie

Tento typ cookies nám pomáha sledovať, čo sa na našich webových stránkach deje, a pomocou nich vyhodnocujeme aj to, akým spôsobom naši zákazníci stránky využívajú.

Analytické a funkčné cookies môžu sledovať napríklad čas, ktorý na webe ako zákazníci trávite, alebo ďalšie webové stránky, ktoré navštevujete.

Vďaka týmto cookies dokážeme zahrať na nôtu, ktorá vám znie najlepšie, prípadne môžeme podľa nich náš web ďalej ladiť tak, aby ste boli s jeho funkciami spokojní.

Informácie zhromaždené prostredníctvom analytických cookies neidentifikujú žiadne osoby.

Marketingové cookies – Tie, ktoré potrebujeme na nastavenie reklám

Marketingové cookies používame nato, aby sa vám v prehliadači zobrazovala reklama, ktorá vás pravdepodobne bude zaujímať na základe vašich zvykov pri prechádzaní internetového obsahu. Tieto súbory využívame my alebo poskytovatelia reklám a môžu kombinovať informácie zhromaždené z našich a iných webových stránok, ktoré ste predtým navštívili. Ak sa rozhodnete tieto súbory odstrániť alebo deaktivovať, môže na vás naďalej zobrazovaná reklama pôsobiť ako dychovka v ušiach metalistu.

Reklamácia v záručnej dobe

Všeobecné informácie

S cieľom dosiahnuť vašu úplnú spokojnosť ponúkame len kvalitný tovar, pri ktorom sme plne presvedčení o výhodnosti pomeru ceny a kvality. Ak sa aj napriek tomu vyskytne dôvod k reklamácii, postupujte podľa nasledujúcich bodov, aby reklamácia mohla byť vybavená čo najskôr.

V každom prípade sa snažíme nájsť také riešenie, ktoré vám bude vyhovovať!

Poškodenie pri preprave zásielky

  • Kupujúci je oprávnený pri prevzatí skontrolovať stav zásielky a odmietnuť prevziať neúplné alebo poškodené zásielky. Ak kupujúci aj napriek tomu až po prevzatí zistí, že zásielka je poškodená, je povinný bez zbytočného odkladu informovať predajcu e-mailom (uvádzajte meno, č. objednávky a opis poškodenia). Reklamačné oddelenie zaistí čo najrýchlejšiu výmenu.

Chyba pri prvom použití výrobku

Ak sa chyba prejaví pri prvom použití výrobku, najneskôr však do 3 dní od predaja, predávajúci poskytuje rýchle riešenie reklamácie výmenou za nový bezchybný kus pri splnení všetkých nasledujúcich bodov:

  • Tovar nie je viditeľne použitý a je zrejmé, že chybu nespôsobil kupujúci.
  • Daný tovar je na predajni alebo sklade (výmena inak nie je možná).

Reklamácia v záručnej dobe

  • Kupujúci je povinný podať predajcovi oznámenie o chybách (reklamáciu) bezodkladne po tom, ako chyby zistil.
  • Podmienkou prevzatia reklamácie je, aby bola uplatnená v záručnej dobe, ktorá je 36 mesiacov.
  • K reklamácii je potrebné predložiť doklad o kúpe, ktorý zároveň slúži ako záručný list.
  • Predávajúci nenesie zodpovednosť za škody vzniknuté neodborným používaním výrobku ani za škody spôsobené vonkajšími udalosťami a chybnou manipuláciou. Na takéto chyby sa záruka nevzťahuje.
  • Záruka sa nevzťahuje na bežné opotrebovanie veci (alebo jej dielov) spôsobené používaním. Kratšiu životnosť výrobku nemožno považovať za chybu, nie je teda dôvodom k reklamácii.
  • Ak si kupujúci uplatní právo z chybného plnenia, predávajúci mu v písomnej forme (e-mailom) potvrdí, kedy právo uplatnil, ako aj vykonanie opravy a dobu jej trvania.
  • Predajca sa zaväzuje opraviť alebo vymeniť chybný tovar najneskôr do 30 kalendárnych dní od doručenia reklamovaného tovaru a informovať kupujúceho o vybavení reklamácie e-mailom alebo telefonicky.
  • V prípade reklamácie hradí náklady na odoslanie tovaru na reklamáciu predávajúci. V tomto prípade je nevyhnutné, aby kupujúci doložil daňový doklad za prepravu tovaru na reklamáciu.

Postup pri reklamácii

  • Kupujúci má možnosť v rámci urýchlenia procesu reklamácie vytlačiť si a vyplniť reklamačný formulár.
  • Kupujúci osobne alebo prostredníctvom prepravnej služby dopraví reklamovaný tovar s uvedeným reklamačným formulárom na nasledujúcu adresu. Kupujúci má možnosť kontaktovať reklamačné oddelenie, ktoré zabezpečí dopravu tovaru na reklamáciu na náklady predávajúceho.

    AUDIO PARTNER s.r.o. - Kytary.cz
    Reklamační oddělení
    Mezi Vodami 23, 143 00 Praha 4 - Modřany

    Prevádzková doba oddelenia vrátenia tovaru: po–ne 10–19
    Tel.: +421 2 3211 4082
    Email:
  • Pri odosielaní tovar dôkladne zabaľte. Za prípadné poškodenie počas prepravy nenesie predávajúci zodpovednosť.
    Tovar neposielajte na dobierku. Takéto zásielky nemôžeme prijať.
  • O začatí reklamačného konania a jeho priebehu bude zákazník informovaný na e-mailovej adrese uvedenej v reklamačnom formulári.

Hľadaná fráza

Kategória

Značky

Čakajte prosím