Logo
Všetko o nákupe

Najčastejšie kladené otázky

Naše predajne
  • Predajňa Praha
    Mezi Vodami 23, 143 00 Praha 4.

    Predajňa Brno
    Lidická 28, 602 00 Brno.

  • MHD v Prahe
    Z centra električiek č. 17, 3, 21 a 2 (smer Sídliska Modřany), vystúpte na zastávke Belárie, po výstupe sa dajte doľava, choďte rovno cca 200 m po ulici Medzi Vodami, predajňa (veľká červená budova) bude po pravej strane.

    MHD v Brne
    Z hlavnej stanice električka č. 1 (smer Řečkovice) až na zastávku Antonínska, po výstupe sa vráťte 200 metrov späť až k pasáži Gaute, kde sa nachádza naša predajňa.

  • Áno. Parkovisko pred pražskou predajňou má kapacitu 60 parkovacích miest, v Brne je parkovisko pre 10 áut.
  • Otváracia doba pražskej predajne je od pondelka do soboty 10:00 – 19:00, brnenská predajňa je otvorená pondelok až piatok 9:30 – 18:00 av sobotu 9:30 – 13:00.
  • Na predajniach je možné platiť v hotovosti a platobnou kartou.
  • Áno, na našich predajniach sú k dispozícii bezbariérové ​​toalety.
  • Áno, v modranskej predajni je na prvom poschodí samoobslužná kaviareň Bistro On Air, kde si môžete zakúpiť občerstvenie (bagety, dezerty) a nápoje (káva, čaj, džúsy a malinovky). Upozorňujeme, že je možné platiť iba kartou .
  • Predajne nemajú vlastné telefónne čísla. Všetky otázky vám ochotne zodpovedia naši kolegovia zo zákazníckej podpory na +421 220 924 324.
  • Môžete si vyskúšať akýkoľvek vystavený tovar a pokiaľ sa vám zapáčilo niečo z e-shopu, do 10 minút vám to na predajni na vyskúšanie pripravíme (toto platí, ak je v danom meste tovar skladom). Vezmite prosím na vedomie, že niektoré nástroje vyžadujú prípravu (napríklad bicie súpravy, piana, klavíry, sláčikové nástroje atď.) a skúšanie týchto inštrumentov si treba dohovoriť vopred - kontaktujte prosím aspoň 1 deň vopred našu zákaznícku podporu na +421 220 924 324 alebo e-mailom .
  • Na modranskej predajni si nástroje môžete vyskúšať v 5 špecializovaných skúšobniach:

    2× skúšobňa gitarová - jedna primárne pre elektrické gitary a druhá pre akustické gitary
    - v oboch skúšobniach cca 40 aparátov v súčte
    - lampové, tranzistorové, modelingové atď.
    - možnosť zapojenia akýchkoľvek iných aparátov a efektov z centrálneho skladu

    1× basová skúšobňa - cca 10 aparátov
    - vystavené aj samotné basgitary
    - možnosť zapojenia akýchkoľvek iných aparátov a efektov z centrálneho skladu

    1× bicia skúšobňa - naše erárne bicie vrátane HW
    - možnosť vyskúšania všetkých činelov
    - je to zároveň aj miestnosť na skúšanie PA systémov, mikrofónov a pod.

    1× skúšobňa dychy a slučke - možnosť vyskúšania dychových a sláčikových nástrojov

Naše produkty
  • B-Stock je tovar, ktorý má kozmetickú vadu, nemá pôvodný obal alebo bol vystavený na predajni, ale je 100% funkčný. Popis vady alebo poškodenia nájdete priamo v popise produktu.
  • Štítok „Novinka“ označuje nové produkty na trhu, zatiaľ čo štítok „Novo u nás“ produkty, ktoré sú na trhu už nejaký čas a my ich novo ponúkame na Kytary.sk.
  • Boutique nástroje sú špeciálne vyberané prémiové nástroje, ktoré sú vzácne, starožitné, malosériové či ojedinelé, ťažko zohnateľné alebo zákazkovo vyrobené. Tieto kúsky mávajú vysokú hudobnú, historickú a zberateľskú hodnotu. Sekciu Boutique nájdete tu.
  • Pokiaľ vám nejaký tovar chýba v ponuke alebo k nemu neuvádzame dostatok informácií, napíšte nám na . Radi vám odpovieme.
  • Pokiaľ je pri tovare uvedené, že je skladom, nachádza sa fyzicky v našom centrálnom sklade alebo na predajniach. Túto informáciu nájdete na stránke produktu priamo pod cenou, kde kliknutím/tapnutím na označenie „Skladom“ otvoríte detailné informácie o umiestnení produktu. V prípade, že je tovar u dodávateľa, na ceste k nám alebo vystavený na predajni, je to vždy uvedené aj s termínom predpokladanej expedície.
  • Znamená to, že tovar aktuálne nemáme na sklade a zažiadame o jeho dodanie u dodávateľa. Termín dodania vám na vyžiadanie upresníme.
  • Takto označený tovar nie je úplne nový. Bolo buď vystavené na predajni, rozbalené, použité zákazníkom alebo bolo opravené odborníkom. Tento tovar má nižšiu cenu ako tovar nový a obvykle sa naň vzťahuje záruka 12 mesiacov, v niektorých prípadoch aj 36 mesiacov (dĺžka záruky je uvedená pri produkte).
  • Máme vlastné fotoštúdio a produkty si fotíme sami. Len zriedka využívame fotky priamo od výrobcov.
Objednávky
  • Každú objednávku vybavujeme čo najrýchlejšie, keďže si vieme predstaviť, ako veľmi sa na svoj nový nástroj alebo hudobné príslušenstvo tešíte. Tovar, ktorý je na sklade, expedujeme najneskôr do druhého pracovného dňa. Pri každom produkte uvádzame predpokladaný dátum expedovania.
  • Aktuálne informácie o stave objednávky nájdete po prihlásení v zákazníckom účte v sekcii Moje objednávky. Ak ste nakupovali bez registrácie, stačí kliknúť/tapnúť na odkaz v potvrdzujúcom e-maile, ktorý ste od nás dostali po odoslaní objednávky.
  • Nakupovať u nás môžete aj bez registrácie. Registrácia a vytvorenie používateľského účtu však poskytujú množstvo výhod – napríklad načítanie bonusových bodov, ktoré môžete využiť na ďalšie nákupy, prehľady o vašich objednávkach alebo možnosť pridávať produkty do obľúbených.
  • Všetky ceny sú uvedené s DPH. Ak chcete DPH od štátu vrátiť, preberte to so svojím účtovníkom alebo daňovým poradcom.
  • V závislosti od zvoleného spôsobu prevzatia alebo dopravy je možné využiť tieto možnosti platby:
    - Hotovo alebo kartou pri prevzatí (v prípade odberu cez Z-Box zásielkovne je nutné použiť na platbu aplikáciu Zásilkovna
    - Rýchla online platba cez platobnú bránu GoPay (Platba platobnou kartou on-line, Apple Pay, Google Pay, Česká sporiteľňa - Platba 24, Komerční banka - Moja Platba, Raiffeisen Bank - ePlatby, GE Money Bank, mBank - mPeniaze, Fio banka)
    - Bežný bankový prevod
    - Vybraným inštitúciám a veľkoobchodným partnerom ponúkame platbu na faktúru.

    Viac informácií o možnostiach platby nájdete tu.
  • Spĺňame prísne štandardy v oblasti e-commerce. Spolupracujeme s overenými prepravcami a neustále kontrolujeme kvalitu služieb. Kytary.sk sú certifikovaným obchodom SAEC a sme zapojení do programu Heuréka – Overené zákazníkmi.
  • Ak máte registrovaný zákaznícky účet, nájdete manuály ku kúpeným produktom vo svojom účte po rozkliknutí čísla objednávky v sekcii Moje objednávky. Na vyžiadanie prostredníctvom zákazníckej podpory na +421 220 924 324 alebo e-mailom na vám ich môžeme poslať elektronicky.
  • Faktúru nájdete v prílohe e-mailu po expedovaní tovaru. Registrovaný zákazník nájde všetky doklady pohodlne vo svojom zákazníckom účte v sekcii Moje objednávky.
  • V prvom rade vyberte pri zadaní príkazu na úhradu v banke možnosť okamžitej platby (ak to vaša banka umožňuje). Ďalej dôkladne vyplňte všetky údaje zo zálohovej faktúry, ktorá vám po odoslaní objednávky príde na e-mail. Mimoriadnu pozornosť pri vypisovaní údajov venujte variabilnému symbolu, sume a číslu účtu. Na tieto účely môžete využiť QR kód na stránke s potvrdením objednávky alebo v e-maile.
  • Dátum doručenia objednávky závisí od toho, akého dopravcu si zvolíte v nákupnom košíku. Na stránke produktu uvádzame dátum, kedy sme schopní tovar expedovať. Po odoslaní objednávky vás budeme informovať o detailoch doručenia alebo sa s vami skontaktuje priamo vami vybraný dopravca.
Doprava
  • Viac informácií o možnostiach dopravy nájdete tu.
  • Pri objednávkach nad 99 € je doprava zadarmo.
    Ceny za jednotlivé typy dopravy sú tu.
  • Kontaktujte prosím priamo daného prepravcu. Poznámky pre prepravcu neodovzdávame.
  • Áno, počas objednávky zaškrtnite v 3. kroku formulára políčko „Zaslať tovar na inú adresu“.
  • Áno, tovar je počas prepravy poistený.
  • Poškodenú zásielku nie je nutné prevziať. Pokiaľ sa tak rozhodnete urobiť, je nutné poškodenie nahlásiť hneď pri prevzatí zásielky od kuriéra, a to zápisom do odovzdávacieho protokolu, ktorý má kuriér k dispozícii, poprípade do tabletu/scanneru. Prosíme vás o vyfotenie poškodenej zásielky alebo tovaru, aby sme mohli situáciu následne riešiť s dopravnou spoločnosťou. Môžete sa tiež kedykoľvek obrátiť na našu zákaznícku podporu na +421 220 924 324 alebo e-mailom na .
  • Ak si objednáte viac kusov tovaru, ktorý je skladom, odosielame objednávku ihneď a môže sa stať, že sa tovar nezmestí do 1 balíka, preto ho môžeme poslať vo viacerých balíkoch. Je potom na dopravcovi, či sa mu podarí dodať celú objednávku v jednom závoze. V prípade, že objednávate tovar na sklade a zároveň k tomu tovar, ktorý na sklade ešte nie je (je u neho napísané napríklad „Dostupné do 1-2 týždňov od objednania“ prípadne „Očakávame deň/mesiac/rok“) môžete sa v priebehu objednávky rozhodnúť , či si prajete zaslať celú objednávku naraz až budú všetky produkty skladom, alebo či poslať rovno produkty skladom a zvyšné nedostupné neskôr. Aj tu platí, že môže byť objednávka poslaná vo viacerých balíkoch a aj tu je na dopravcovi, či všetky balíky doručia naraz.
  • U všetkých dopravcov okrem kuriérskej prepravy v Prahe, prevzatia cez DPD pick up a dopravy cez službu Gebrüder Weiss je možné využiť dobierku. V prípade odberu cez výdajné Z-Boxy Zásielkovne je nutné využiť na platbu na dobierku aplikáciu Zásielkovňa.
  • Áno, v Prahe i Brne je možné využiť kuriéra.

    Praha
    Pokiaľ potrebujete tovar ešte v deň objednávky, môžete na území hlavného mesta využiť dopravu kuriérom. Túto službu je možné využiť pre produkty, ktoré máme skladom v pražských Modřanoch (viď informácie v popise produktu na e-shope). Objednávky prijaté do 14:30 hodín budú doručené v ten istý deň v čase od 10 do 19 hodín. Táto služba funguje iba vo všedné dni a je možné ju využiť iba pre zásielky s maximálnou hmotnosťou do 30 kg. Platba kuriérovi nie je z bezpečnostných dôvodov možná, preto je pri tomto spôsobe dopravy nutné platiť vopred. Pre viac informácií o doručení volajte prosím +420 725 800 401.

    Brno

    Tovar, ktorý máme v brnenskej predajni (viď informácie v popise produktu na e-shope), si môžete nechať priviezť v rámci územia Brna kuriérom. Ak chcete využiť tento spôsob dopravy, urobte svoju objednávku v pracovné dni najdlhšie do 15 hodín, tovar vám bude doručený ešte v ten istý deň.

    Pre zahraničie je možné využiť leteckú prepavu UPS.

  • Všetky predajné doklady posielame elektronicky a pre registrovaných zákazníkov sú tiež k dispozícii v zákazníckom účte. Snažíme sa šetriť životné prostredie a predajné doklady tlačíme len na vyžiadanie zákazníka. Uveďte prosím túto požiadavku pred odoslaním objednávky v 3. kroku košíka využitím možnosti „Pridať poznámku k objednávke“.
Servis a služby
  • Máme vlastné servisné centrum, ktoré tvoria tým profesionálov. V kytarovej dielni sa kytaroví odborníci venujú nastavovaniu všetkých druhov gitár, oprave elektroniky, brúseniu alebo výmene pražcov a celej rade ďalších činností. V elektrodielni zase opravujeme zvukovú techniku, aparáty, klavíry a ďalšie zariadenia. Poradíme si aj so servisom slačikových nástrojov.

    Výpočet všetkých našich servisných činností nájdete tu.

  • Poradíme si s opravami gitár, basgitar, klávesových a sláčikových nástrojov a elektroniky. Sme tiež autorizovaným servisom značiek Fender, Taylor či Yamaha. Servis vykonávame priamo v našej centrále a venujeme sa aj nástrojom, ktoré neboli zakúpené u nás.
  • Áno, opravujeme aj staršie nástroje. Viac informácií o našom servisnom centre nájdete tu.
  • Najčastejšie typy opráv sú uvedené v cenníku. Ak vás zaujíma špecifický druh opravy, obráťte sa na naše servisné centrum.
  • Obráťte sa na zákaznícku podporu servisu na +421 220 924 324, napíšte na e-mail servis@kytary.sk alebo príďte osobne do modřanskej predajne na adrese: Mezi Vodami 23, Praha 4-Modřany. Otváracie hodiny: po – so, 10:00 hod. – 19:00 hod.
  • Ak na e-shope nenájdete produkt, ktorý hľadáte, napíšte nám na servis@kytary.sk. Ak potrebujete pomôcť s opravou nástroja, kontaktujte priamo naše servisné centrum.
  • Poistenie je možné dojednať iba pri nákupe tovaru. Dodatočne poistiť nástroj u nás zatiaľ nie je možné. Viac informácií o poistení nástrojov nájdete tu.
  • Poistenie sa vzťahuje na prípady vlámania, krádeže, lúpeže a vandalizmu, krádeže z automobilu, neopatrného zaobchádzania, prepätia v sieti, požiaru a ďalších živelných udalostí. Viac informácií o poistení nástrojov nájdete tu.
Zákaznická podpora
  • Zatelefonujte na zákaznícku podporu na +421 220 924 324, (po–pi 10–19 hod.). Môžete sa s nami skontaktovať aj prostredníctvom webového formulára alebo e-mailom .
  • Objednávku môžete uzavrieť aj telefonicky. Online objednávka priamo v e-shope je však rýchlejšia.
  • Kolegovia z oddelenia zákazníckej podpory sa vám budú venovať hneď, ako vybaví požiadavky či otázky zákazníkov pred vami. Štandardne to býva do druhého pracovného dňa. Cez víkendy a počas štátnych sviatkov nie je oddelenie starostlivosti o zákazníkov k dispozícii.
  • Poradiť dokážeme s čímkoľvek, čo sa týka objednávky, výberu nástrojov, nákupu alebo reklamácií a servisu. Skôr ako nám zatelefonujete alebo napíšete, pozrite sa, či sa vaša otázka neobjavuje v sekcii Najčastejšie otázky.
  • Vaše nápady na zlepšenie, pochvaly či sťažnosti zasielajte prosím cez webový formulár alebo na e-mail sluzby@kytary.sk.
  • Otázku môžete položiť na detaile konkrétneho produktu v časti Poradňa, kde vám naši produktoví špecialisti v blízkom termíne odpovie. Odpoveď vám zašleme aj e-mailom a registrovaní zákazníci ju nájdu v zákazníckom účte, v sekcii Moje otázky - K produktom v e-shope.

    Radi vám s výberom produktov pomôžeme aj na zákazníckej podpore +421 220 924 324 alebo nás kontaktujte pomocou webového formulára alebo e-mailom .

  • Sme tu pre vás! Zavolajte na zákaznícku podporu +421 220 924 324 alebo nás kontaktujte pomocou webového formulára alebo e-mailom . Registrovaní zákazníci môžu položiť otázku v zákazníckom účte v sekcii Moje otázky - K mojim objednávkam.
Reklamácia
  • Na nový tovar dávame predĺženú záruku 3 roky (neplatí u poškodeného, ​​použitého a boutique tovaru – tam je záruka 1 rok). Dĺžka záruky je vždy uvedená na stránke konkrétneho produktu.
  • Prineste tovar osobne na niektorú z našich pobočiek v Prahe či Brne, alebo nám ho pošlite. Návod, ako na to, nájdete tu.
  • Je potrebné dodať reklamovaný nástroj či príslušenstvo a faktúru alebo účtenku.
  • Tovar zabaľte tak, aby sa nepoškodilo pri manipulácii, nevysypali sa z neho komponenty. Zároveň aby ​​samotné balenie neznehodnotilo balený produkt.
  • Záleží na tom, o aký tovar ide, a aká je na ňom závada. Ak si nie ste istí, čo všetko máte priniesť, uistite sa prosím na našej zákazníckej podpore +421 220 924 324 alebo e-mailom , čo je potrebné vo vašom prípade k reklamácii dodať.
  • Do 30 dní od kúpy si obal uschovajte. Ak ste ho už zlikvidovali, obraťte sa na nás e-mailom na reklamacia@kytary.sk a problém vyriešime.
  • Reklamovaný tovar zašlite na adresu:
    AUDIO PARTNER s.r.o. – Kytary.cz
    Reklamačné oddelenie
    Mezi Vodami 23,143 00 Praha 4 – Modřany.

    Samozrejme môžete prísť na modranskú alebo brnenskú pobočku vybaviť reklamáciu osobne.

  • Podľa zákona máme ako predajcu povinnosť vybaviť reklamáciu do 30 dní, avšak vždy sa usilujeme o to, aby bolo reklamačné konanie čo najkratšie.
  • Každú reklamáciu sa snažíme vybavovať čo najrýchlejšie.
  • Áno, môže prísť ktokoľvek, ale musí mať so sebou reklamačný protokol.
Vrátenie tovaru
  • Do 30 dní od prevzatia tovaru alebo jeho vyzdvihnutia v predajni máte možnosť tovar vrátiť bez udania dôvodu (toto platí pre spotrebiteľov, nie pre firmy či živnostníkov). Lehota 30 dní sa nevzťahuje na použitý tovar ani na produkty, ktoré po rozbalení pre ich charakter nie je možné znovu použiť, ani na produkty zo sekcie boutique (túto informáciu môžete nájsť aj pri popise tovaru). Odstúpiť od zmluvy nie je možné v prípade elektronických licencií. Všetky informácie o tejto problematike nájdete v našich obchodných podmienkach. Ak v mimoriadnej akcii predlžujeme lehotu na vrátenie tovaru, informujeme o tom v detaile produktu, príp. na ďalších stránkach e-shopu.
  • Lehota 30 dní sa nevzťahuje na produkty, ktoré po rozbalení nie je pre ich charakter možné znovu použiť. Odstúpiť od zmluvy nie je možné v prípade elektronických licencií. Produkty zo sekcie Boutique a použitý a poškodený tovar má lehotu vrátenia skrátenú na 14 dní. Lehota na vrátenie je vždy uvedená pri tovare. Všetky informácie o tejto problematike nájdete v našich obchodných podmienkach.
  • Ak si s novým nástrojom alebo čímkoľvek iným z nášho e-shopu „nesadnete“, môžete tovar vrátiť do 30 dní (platí len pre spotrebiteľov, nie pre firmy alebo živnostníkov). Produkty zo sekcie Boutique a použitý a poškodený tovar má lehotu vrátenia skrátenú na 14 dní. Ak v mimoriadnej akcii predlžujeme lehotu na vrátenie tovaru, informujeme o tom na stránke produktu, príp. na ďalších stránkach e-shopu.
  • Do 30 dní od kúpy si obal uschovajte. Ak ste ho už zlikvidovali, obráťte sa na nás e-mailom na reklamacia@kytary.sk a problém vyriešime.
  • Tovar na vrátenie pošlite na adresu:
    AUDIO PARTNER s.r.o. – Kytary.cz
    Oddelenie vrátenia tovaru
    Mezi Vodami 23,143 00 Praha 4 – Modřany.

    Samozrejme môžete prísť na modranskú alebo brnenskú pobočku vybaviť reklamáciu osobne.

Zákaznický bonus
  • Za každý nákup získate body, ktoré potom môžete využiť ako zľavu na ďalšie objednávky. Všetky info o bonusovom programe nájdete tu.
  • Áno. Z registrácie plynú aj iné výhody: môžete si napríklad pridávať produkty do „obľúbených“, získate prehľad o všetkých objednávkach. Otázky k vašim objednávkam alebo produktom budete mať navyše ihneď po ruke. Pri vytváraní objednávky vám tiež ušetríme čas vyplnením známych fakturačných a dodacích údajov.
  • Bonus získava každý registrovaný zákazník za každý nákup. Viac informácií o bonuse nájdete tu.
  • V prvom kroku košíka vyberte možnosť „Chcem uplatniť môj bonus vo výške € XXX“. Ihneď zistíte, aký bonus máte k dispozícii a sami si určíte, koľko ho použijete na zníženie ceny objednávky. Berte prosím do úvahy, že bonus môže byť využitý iba do 50% celkovej ceny.
  • Bonusové body sa pripisujú ihneď po nákupe, ale pozor – aktivujú sa až po 30 dňoch od nákupu. Ak máte nejaké doplňujúce otázky, zavolajte nám na zákaznícku podporu na +421 220 924 324 alebo nás kontaktujte pomocou webového formulára alebo e-mailom . Sme tu pre vás!
  • Získaný bonus po 1 roku expiruje.
Elektronické licencie
  • Licencia dorazí krátko po nákupe do vašej e-mailovej schránky. Registrovaný zákazník nájde licenciu/sériové číslo vo svojom zákazníckom účte pod konkrétnou objednávkou.
  • Všetky informácie na stiahnutie digitálneho obsahu nájdete v e-maile po zaplatení objednávky.
  • Aktualizácie zakúpeného softvéru poskytujú priamo výrobcovia a Kytary.sk za nich ako predajca nezodpovedajú. Rovnako nezodpovedáme za prípadné vady, ktoré by aktualizácie mohli spôsobiť.
  • Pokiaľ je nefunkčný odkaz na stiahnutie, ktorým sme vám zaslali v e-maile, prosím kontaktujte nás na zákazníckej podpore na +421 220 924 324 alebo e-mailom . V prípade, že je odkaz funkčný, ale počas sťahovania dôjde k chybe, vyskúšajte prosím stiahnutie znova a pri opakovaných problémoch kontaktujte výrobcu zakúpenej licencie alebo softvér. Rovnako prosím postupujte v prípade, že sťahovanie vyžaduje prihlásenie - táto potreba sa môže objaviť av takom prípade je potrebné vykonať registráciu na stránkach výrobcu.
  • Eletronické licencie nemožno vrátiť.
  • Elektronické licencie u nás môžete nakupovať aj bez registrácie. Registrácia ale poskytuje množstvo výhod – napríklad načítanie bonusových bodov, ktoré potom môžete použiť na ďalší nákup.
Recenzie
  • Hranice vašej fantázii nekladieme, ale ak si neviete dať rady, ako recenziu napísať, skúste si predstaviť, čo by ste ako zákazník od ideálnej recenzie očakávali a čo by mala obsahovať, aby bola pre vás prínosná. Potom sa vám už vlastné hodnotenie bude písať ľahko. Ďalšie informácie o recenziách (vrátane rád, ako ich napísať) nájdete tu alebo v ďalšom bode nižšie.
  • Do recenzie môžete napísať čokoľvek, ale prosíme, aby ste dodržiavali tieto pravidlá:
    - Vaša recenzia nesmie byť vulgárna a nesmie urážať ostatných.
    - V recenzii nepoužívajte odkazy na cudzie weby.
    - Vo svojom hodnotení pravdivo opisujte vlastné skúsenosti s produktom. Nevytvárajte duplicitné recenzie.
    - Dbajte na ochranu súkromia. V recenzii neuvádzajte svoje osobné údaje, ani údaje tretích strán.
    - Nekopírujte cudzie texty.
    - Vaše hodnotenie musí byť relevantné a musí sa vzťahovať na samotný výrobok, nie na dopravu, platbu a iné služby.
    - Ak ste dostali tovar poškodený, nepíšte na túto tému recenziu, ale sa obráťte na naše reklamačné oddelenie.
    - Do hodnotenia nepatria otázky. Ak máte k zakúpenému tovaru akékoľvek doplňujúce otázky, využite sekciu otázok na detail produktu alebo kontaktujte naše oddelenie starostlivosti o zákazníkov.

    V súvislosti s uvedenými pravidlami si vyhradzujeme právo nezverejňovať recenzie, ktoré pravidlá akýmkoľvek spôsobom porušujú alebo sú v rozpore s platnou legislatívou, príp. také recenzie mazať.

  • Recenziu môžu napísať registrovaní zákazníci alebo tí, ktorí dostali na základe objednávky e-mail s odkazom na hodnotenie (napr. Heureka). My zverejňujeme všetky recenzie a rozlišujeme, či sú overené alebo neoverené. Pri overených recenziách môžeme zaručiť nákup produktu prostredníctvom nášho e-shopu.
  • Zo zákona sme povinní pri recenziách rozlišovať, či boli udelené zákazníkom, ktorý hodnotený produkt u nás zakúpil, alebo nie. Pri recenziách teda zobrazujeme, či sú overené, overené cez tretiu stranu (napr. Heuréka) alebo neoverené. Pri všetkých overených recenziách môžeme garantovať nákup súvisiaceho produktu cez náš e-shop.
Ostatné
  • To nás teší! Zájdite na kariera.kytary.cz, nájdete tam pozície, ktoré hľadáme.
  • Vaše nápady na zlepšenie, pochvaly či sťažnosti posielajte cez webový formulár alebo na e-mail sluzby@kytary.sk.
  • V tom prípade sa obráťte na našu zákaznícku podporu na +421 220 924 324 alebo e-mailom na a radi vám pomôžeme.
  • Naši šikovní kolegovia z Razzor Cases vyrobia kufor na mieru na čokoľvek. Zájdite na ich webové stránky, kde sa môžete pohrať aj s online konfigurátorom.
Podobné frázy
Kategória
Značky