Logo
Všetko o nákupe

Reklamácie

Všeobecné informácie
  • S cieľom dosiahnuť vašu úplnú spokojnosť ponúkame len kvalitný tovar, pri ktorom sme plne presvedčení o výhodnosti pomeru ceny a kvality. Ak sa aj napriek tomu vyskytne dôvod k reklamácii, postupujte podľa nasledujúcich bodov, aby reklamácia mohla byť vybavená čo najskôr.

    V každom prípade sa snažíme nájsť také riešenie, ktoré vám bude vyhovovať.

    Reklamačné oddelenie
    AUDIO PARTNER s.r.o. - Kytary.sk
    Reklamačné oddelenie
    Mezi Vodami 23, 143 00 Praha 4 - Modřany, Česká republik
    Tel.: +421 220 924 324
    Email: reklamacia@kytary.sk

    Prevádzková doba reklamačného oddelenia sa riadi otváracou dobou predajne Modřany. V sobotu nové opravy iba prijímame a vydávame. Nerobíme opravy na počkanie.

  • Kupujúci je oprávnený pri prevzatí skontrolovať stav zásielky a odmietnuť prevziať neúplné alebo poškodené zásielky. Ak kupujúci aj napriek tomu až po prevzatí zistí, že zásielka je poškodená, je povinný bez zbytočného odkladu informovať predajcu e-mailom (uvádzajte meno, č. objednávky a opis poškodenia). Reklamačné oddelenie zaistí čo najrýchlejšiu výmenu.

  • Ak sa chyba prejaví pri prvom použití výrobku, najneskôr však do 3 dní od predaja, poskytuje predávajúci rýchle riešenie reklamácie výmenou za nový bezchybný kus pri splnení všetkých nasledujúcich bodov:
    1. Tovar nie je viditeľne použitý a je zrejmé, že chybu nespôsobil kupujúci.
    2. Daný tovar je na predajni alebo sklade (výmena inak nie je možná).

    • Kupujúci je povinný podať predajcovi oznámenie o chybách (reklamáciu) bezodkladne po tom, ako chyby zistil.
    • Podmienkou prevzatia reklamácie je, aby bola uplatnená v záručnej dobe, ktorá je 36 mesiacov.
    • K reklamácii je potrebné predložiť doklad o kúpe, ktorý zároveň slúži ako záručný list.
    • Predávajúci nenesie zodpovednosť za škody vzniknuté neodborným používaním výrobku ani za škody spôsobené vonkajšími udalosťami a chybnou manipuláciou. Na takéto chyby sa záruka nevzťahuje.
    • Záruka sa nevzťahuje na bežné opotrebovanie veci (alebo jej dielov) spôsobené používaním. Kratšiu životnosť výrobku nemožno považovať za chybu, nie je teda dôvodom k reklamácii.
    • Ak si kupujúci uplatní právo z chybného plnenia, predávajúci mu v písomnej forme (e-mailom) potvrdí, kedy právo uplatnil, ako aj vykonanie opravy a dobu jej trvania.
    • Predajca sa zaväzuje opraviť alebo vymeniť chybný tovar najneskôr do 30 kalendárnych dní od doručenia reklamovaného tovaru a informovať kupujúceho o vybavení reklamácie e-mailom alebo telefonicky.
    • V prípade reklamácie hradí náklady na odoslanie tovaru na reklamáciu predávajúci. V tomto prípade je nevyhnutné, aby kupujúci doložil daňový doklad za prepravu tovaru na reklamáciu.
Postup pri reklamácii
  • V Prahe v samostatnom oddelení Reklamácia a servis, ktoré je umiestnené z boku budovy - napravo od vstupu do predajne.

    V Brne priamo v predajni.

  • 1. Tovar starostlivo zabaľte.
    2. Pomocou tohto odkazu si objednajte vyzdvihnutie prostredníctvom DPD. Vo formulári vyberte dôvod vrátenia:
    a) Vrátenie tovaru - pri odstúpení od kúpnej zmluvy v 30-dňovej lehote.
    b) Reklamácia v záručnej lehote.
    c) Výmena tovaru.
    3. Spolu s dôvodem vrátenia zanechajte komentár. Do komentára uveďte číslo bankového účtu, na ktorý sa má vrátenie peňazí uskutočniť, popis závady v prípade reklamácie alebo kód tovaru, ktorý vám zašleme ako náhradu za vrátený výrobok. Kód nájdete na stránke s podrobnosťami o výrobku pod názvom.
    4. Na výber máte dve možnosti:
    a) Vyzdvihnutie kuriérom DPD na Vašej adrese vo vybraný deň (maximálna obvodová dĺžka balíka je 300 cm, najdlhšia hrana 170 cm, maximálna hmotnosť balíka 31,5 kg).
    b) Zanesenie tovaru na výdajné miesto siete DPD Pickup, v ktorom umožňujú vrátenie balíkov, viď dpdgroup.com (maximálna obvodová dĺžka balíka 250 cm, najdlhšia hrana 100 cm, maximálna hmotnosť balíka 15 kg).
    5. Počkajte na príchod kuriéra, alebo zaneste balík na výdajné miesto.

  • 1. Vyplňte elektronický reklamačný formulár a pošlite ho spoločne s dokladom o zakúpení, vašou adresou a preferovaným dátumom vyzdvihnutia na e-mail reklamacia@kytary.sk. Dátum vyzdvihnutia prosím stanovte s odstupom niekoľkých dní dopredu, aby sme stihli vyzdvihnutie tovaru objednať.
    2. Tovar starostlivo zabaľte.
    3. Naši operátori alebo priamo dopravca vám potvrdia dátum vyzdvihnutia zásielky.
    4. Počkajte na kuriéra a odovzdajte mu tovar.

  • 1. Vyplňte elektronický reklamačný formulár a pošlite ho spoločne s dokladom o zakúpení, vašou adresou a preferovaným dátumom vyzdvihnutia na e-mail reklamacia@kytary.sk. Dátum vyzdvihnutia prosím stanovte s odstupom niekoľkých dní dopredu, aby sme stihli vyzdvihnutie tovaru objednať. Tovar odošlite na našu adresu:

    AUDIO PARTNER s.r.o. - Kytary.sk
    Reklamačné oddelenie
    Mezi Vodami 23, 143 00 Praha 4 - Modřany, Česká republika
    Email: reklamacia@kytary.sk

    Pri odosielaní tovar dôkladne zabaľte. Za prípadné poškodenie počas prepravy nenesie predávajúci zodpovednosť.

    Tovar neposielajte na dobierku. Takéto zásielky nemôžeme prijať.

Podobné frázy
Kategória
Značky